Barem Tracks; AR-GE merkezimizde geliştirilen, kolay kullanılan, sürekli, ekonomik ve gerçek zamanlı otomatik rapor üreten, şikayet yönetimine entegre edilebilen Paydaş (Müşteri, Çalışan, Vatandaş, Tedarikçi) Memnuniyeti İzleme araştırmalarıdır.
Farklı sektörler ve farklı paydaşlar için kurgulanmaktadır. Örneğin
• CityTrackSM – Belediyeler için Vatandaş Memnuniyeti İzleme Araştırması
• LoungeTrackSM – Havaalanı Lounge’ları için Misafir Memnuniyeti İzleme Araştırması
BaremTracks çözümleri 40 yıllık araştırma bilgisi ve deneyiminin sonucudur. Seçme olanağı veren kapsamlı içeriklerinin yanısıra hızlı ve pratik olmaları sayesinde ekibinizin ve paydaşlarınızın verimliliğini artırır.
Bu sistemlerden ikisi ile Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’ndan Verimlilik Proje Ödülü kazandık.
1. Müşteri Memnuniyeti araştırmalarımızın çekirdeği olan ClienTrackSM sisteminin, 13 ülkede 32 hava alanındaki TAV salonlarında uygulanması, 2019 yılında KOBI kategorisinde teşvik ödülüne layık görüldü. O yıl, ödüle 181 kuruluş başvurmuştu. BAREM, ödüllendirilen 14 kuruluştan biri oldu.
2. EmployeeTrackSM ise İGA’nın 5.460 çalışanının memnuniyet sonuçlarının da desteği ile Mikro ve Küçük İşletmeler kategorisi birincisi oldu. Katılan şirket sayısı 468’e yükselmişti ve BAREM farkli kategorilerde ödül alan toplam 4 birinciden biriydi.
|